JellyPages.com

Monday, May 2, 2011

Saya Ada Anak Angkat Laaa =)

lamanyaaa tak update blog! rindu <3 Ya Allah Banyak betul Masa Di habiskan Di Tempat Kerja -.-
tu la siapa suruh kau beranak ramai lagii Syuhada? keh keh =D bytheway, sabtu minggu lepas Cik Abang Datang secara mengejut ohh tetiba fly back from London (i know dia nak balik Malaysia) tapi tak tahu pulak dia  nak datang tempat kerja. dah la dengan tak pakai tudungnyaa, dengan tengah dukung adam lagii (adam tengah nangis) paham paham la kann. Sumpah! Macam Mak Orang dahh =.= MALU aku tahu tak! dia siap cakap lagii, " mesti mama happy kalau tengok bakal MENANTU dia nii ada ciri ciri keibuan yang TINGGI! mak aihh, puji bukan main melambung lagii, kembang sebotol kicap aku dia puji cam tuu. HAHAHA. then, aku bawak la adam keluar. dia tanya ni ke anak awak tu? aku jawab "ye la ni la anak saya". hah! ambik kau, aku bagi sebijik durian. ni anak aku. kau ada? tak de kan? muahahahahahahhahahahha....

The Day before means Friday malam tuu dia ada Text tauu bunyinya cam ni
'Cantik Profile Picture Facebook Sayang' 
haha, biasalaa. anak siapa kan? pipi tembam geram! dia mintak nak dukung Adam tauu, aku pun sua je la. dia dukung. dalam hati terdetik 'Ada Rupa Nak Jadi Ayah Mitahli Nii =D' ni yang makin sayang nii. hehehehe. lepas tu, dia mintak izin nak cubit cubit pipi Adam. dah pesan awal awal dah jangan cubit, tarik, jentik, main main, geram dengan pipi Adam tuuu kesian pipi Adam Senang nak merah =(
So, dia punya geram dengan Adam dia cakap Dia geram dengan Adam niii Kenapa Comel Sangat!
hahaha biasalaaa =P

hmm, dha laa aku malas nak story panjang panjang nanti aku update pulak GAMBAR Adam Haiqal nii.
tunggu la eh :)(: sekarang nak rehat! esok kerja and Sorry Gila Gangs sebab lama tak update Blog nii! Kerja laaa dengan Jaga Anak Angkat lagii -.- Sorry eh! Nak Ushar Blog Korang punn Tak Sempat ='[
okay, bye bye korang!
                                                                                                                                             Love, 
Nurul Syuhada :)

No comments:

Post a Comment