JellyPages.com

Friday, April 8, 2011

first day KERJA =)

heheh, hari ni jam 6 pagi lagi saya dah bangun and mandi, gosok gigi, basuh muka, kemas katil =DD hari ni saya MULA KERJA! ohh, semangat la sangat kan kau syuhada ? =''= haha =PP kerja sebagai pengasuh ;)) jadi la kan dari penganggur tak sedar diri dekat rumah? little bit tired tapi best la rasa macam jaga anak sendiri pulak HAHA! syuhada syuhada tak habis habis... tapi kan, mula mula je datang si danisya (budak bijak) ni react takut ohh ye la tak pernah nampak aku la katakan. then, after a minutes dia dah okay. siap boleh manja manja gelak gelak lagiii. syok kan? terasa hari hari aku makin ceria dengan keletah diorang... geram ohh tengok muka diorang selamba kalau buat salah je buat muka comel ish geram aku! bak kata cikgu Adib, dah ada pengalaman dahh heheh ye ke cikgu? ni sampingan saya. lagi pun saya memang minat budak budak :))) so, Tak Ada Masalah Kot**  heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... 

sudah penat wehh, esok KERJA! jam 7.30 KENA SAMPAI di TASKA :)) bye bye! 

No comments:

Post a Comment