JellyPages.com

Tuesday, May 17, 2011

Chicken Pop. Haihhh -.-

Gilooo! aku kena chicken pop. sumpah sakit! rasa macam nak garu je bila gatal gatal tuu tapi mak cakap
"Kau Garu Makin Sakit Ada Parut Susah Nak Hilang Tak Lawa". dengan senafas dia sebut gitu! aku dah cuak dah. cam ne nii? peninggg weh peninggg~ tak garu rasa macam nak siat siat je kulit nii. sakit Allah je yang tahu! Korang Apa Tahu? =.= Lepas tu kan, aku bengang doee pergi klinik semalam boleh pulak orang kaunter tanya
"kenapa datang klinik ni dik?"  mak aihh, nak je aku rasa bagi pelempang biar berpusing pusing dia kat situ. dah nampak muka aku pucat bintik bintik ayam lagii. lagi mahu tanya? apa daaaa! tak profesional langsung! geram aku pepagi buta dah buat mood hilang. hmmm. sabar je laa aku  niii malas la nak gadohh tengah tengah sakit niih.
dandan la lepas tu aku blah cam tu je lepas amik ubat amik MC 1 hari. malas aku nak pandang muka kakak kaunter tuu. GERAM!

Okay, Stop Talking About The Past. Menyakitkan Hati -.-

Selasa, 17 Feb 2011............................
dengan sakit sakit aku gi JUSCO! mak aihh muka tak tahu malu betul ngeh ngeh. buat tak tahu je dah la kan? HAHA! muka innocent doe masa jalan shopping kat jusco tuu. keh keh. alaa~ bukan selalu nak buat kerja gila cam tu kan?? then, saya dapat Mr. Teddy! Sumpah Comel! <3 <3 < xoxoxo apa nak bagi nii nama untuk Mr. Teddy? Think! Think! Think! Hahaha! Girl Girl Gedikss Betul Ohh Nurul Syuhada Niii. Nasib laaa pakwe kauuuu pokaiiiiiii~ tapi aku tak sekejam tu kot nak asyik nak pawww teddy bear je -.- baik aku pawww dia =D oppssss salah cakap =P hehehe.. Forget It What I Say Just Now.okayy, saya dah penat nak typing dengan sakit sakit niii nak menulis panjang panjang? mintak maaf laaa haha. penattt tangan sebab ada bintik ayam sengal niii. okay bye! later i update lagiiiii yee. will miss Facebook :) Twitter :) Blogging :)

p/s: Mungkin 6 BULAN kot aku tak on Facebook, Twitter, Update Blogging apa semuaa laa Laptop Tak De doee kat sana -.- Nak Guna PC? mampus sampai bila la aku dapat on. berapa lama la sangat kann kann? korang paham paham sendiri laaa.

No comments:

Post a Comment