JellyPages.com

Sunday, March 27, 2011

kejadian di UiTM ekspo =)

fuh! penat betul sesak gile dekat UiTM =.= ramai gile dah tu tinggi tinggi pulak tuu =.= panas je hati aku tengok diorang tinggi tinggi. HAHAA ! sabar sabar aku dengan ejat hmmm bengang je.. sakit hati laaa sebab semua tinggi kitorang pendek pendek jee T.T  sumpah menyesal aku tak makan calcium dulu! perghhh case aku ni sampai ada yang berani KETUK kepala aku! dasyat kau aku tahu la aku ni kecik pendek je.. berani berani kau ketuk! then, aku cakap la dekat ejat. weh! rupanya kita dah masuk alam dewasa betul la... alam pelajar universiti.. semua tinggi tinggi !  aduhhh nyesal tak minum susu banyak banyak dulu tak makan calcium! tu la, ingat kan selama ni sesama sendiri (kawan kawan) la cakap cakap *aku paling tinggi haha padam muka korang pendek!* but now, hah! amik kau semua kecik kecik pendek je ! masa beratur nak print course yang layak dengan result TERHEBAT kita (bangga jap) ada la seorang mamat ni handsome tak handsome biasa jee tak amik kisah punn... dandan kau syuhada :P aku ni kau tahu paras tinggi dada dia je. memang kena dongak la pandang muka dia T_T kesiann manusia kerdil + manusia pendek la kau ni syuhada! ha nah ambik kauu!
fineee, aku ngaku aku PENDEK! tapi comel =) (taknak ngaku kalah!)

sekian..
si pendek comel,
nurul syuhada syazwani =)

No comments:

Post a Comment