JellyPages.com

Wednesday, March 23, 2011

STOP IT!

hello kawan kawan! ('',)

okay sorry tak update semalam sebab MALAS serabut doh incoming call semua tanya about my result.
RESULT RESULT and RESULT! tak de bende lain ke nak tanya? fed up aku T_T please la, maybe certain orang suka uar uarkan result dia but certain orang tak suka even dia dapat banyak A's punn. one more, aku menyampah betul dengan sorang budak nii. dan dan kau dapat 6A,7A kau boleh berlagak? tolong laaa. tolong belajar macam mana nak bersyukur dan belajar untuk TIDAK MERENDAH-RENDAHkan orang lain punya RESULT..! sehebat mana pun kau kalau tetap malas, bangga diri, over confident semua la sifat mazmumah tuu tak kan kemana gak.. kau ingat everything ke result SPM tu? result SPM tu penentuan hala tuju kau lepas ni.. so please behave.. orang lain pun ada perasaan jugak weh =,= hormat la sikit! jangan la jadi seorang yang berilmu berpelajaran tinggi tapi budi bahasa KOSONG.. rugi la weh rugi kalau sikap kau tak berubah.. orang bodoh pun boleh berjaya kalau berusaha... cuma rezeki tu je tak ada lagi... selama ni mungkin aku hormat kau, sayang kau wahai MR.M but now, perasaan sayang dah tak ada lagi dalam diri aku...
aku dah buang segala-galanya dah... selama ni aku buta kot nak bezakan antara intan dan kaca... dah banyak perkara aku dengar pasal kau tapi selama ni disebabkan perasaan sayang tu aku pekakkan telinga butakan mata butakan hati tuk percaya semua tu... and now, sorry la.. kau dah terlambat! aku sedar sekarang couple usia muda di alam persekolahan banyak halangannya, banyak masalah, banyak songeh, banyak banyak and banyak.................. aku malas nak sebut la apa lagi kan... nanti apa pulak orang kata kann... haihhh, dah la aku dah malas dah nak fikir perasaan bende tu semua... itu hanya dugaan syaitan semata-mata! =D

fine, lupakan hal tadi let's happy happy! =) hmm, lepas ni apa la aku nak buat? nak apply college mana? university mana? hmmm susahnyaaa -__- course apa tu yang penting! Ya Allah kau tunjuk la aku jalan yang betul betul boleh aku berjaya dalam hidup.. aminn :)(:
your blogger,
nurul syuhada syazwani =) 

No comments:

Post a Comment