JellyPages.com

Friday, March 18, 2011

SPM result coming out within a week!

aaarggggggghhhhhh! result resut result! tak de perkataan lain ke? asyik-asyik tanya *agak-agak boleh dapat berapa?*  mak aihhh macam tak de keje kan nak menyibuk hal orang? penyibuk penyibuk!  aku dah memang tengah gabra lagi kau buat aku tambah gabra? apa punya orang laaaa =___________= ada jugak bagusnya kalau kau mendoakan keputusan aku moga dapat yang terbaik. tu lebih afdal kan mak temah sekampung? one thing, aku dah buat yang terbaik untuk semua paper aku. insyaallah usaha aku selama  ni ada hasil yang baik dan bagus. aku cuma harap sangat-sangat yang ibu bapa aku bangga dengan aku si tunggal perempuan niii.tak nak kecewa kan diorang yang dah banyak berjasa, mengeluarkan wang ringgit dan tenaga selama ni menjaga,mendidik,mengasuh segala bende la. terima kasih ayah terima kasih ibu ! doa sahaja yang boleh dilakukan agar aku, anakmu ini berjaya dunia akhirat. Insyaallah :)


                       **********************************************************


Aduh terasa penatnya semalam kenduri tahlil arwah atok. habis sengal-sengal badan aku. wahh! macam orang tua-tua pulak sakit sengal-sengal badan nii haha :D eh,sedar tak sedar dah 100 hari arwah pergi meninggalkan kami. moga arwah ditempatkan dikalangan mereka yang beriman dan disisi PENCIPTAmu. aminnnnn. insyaallah :) penat penat! tapi dah ramai-ramai balik ni. happy pulak :D ye lah, dah macam mangsa BENCANA ALAM ouh haihhhh. penat sampai tidur pukul 3 pagi kan?? haha. yaperda la korang nii. haramm alasan je penat tapi sebenarnya nak lepak depan tv kan?? haha! kantoi dah semua orangg. untuk jadi cucu mithali la kononnya, pinggan mangkuk,cawan gelas, belanga semua dah siap basuh dah! *siap lagu gosok lagii nyanyi!* legaaaaaaaaa berbaloi la apa kami buat lepas tu lepak-ing depan tv terbongkang kau! :P peduli apa dahh? tak ramai jamu orangnyaa. tapi macam jamu orangnya lebih 100 orang =,= 2 kali ganda penat kebiasaan kenduri tahlil 40 hari, hari tuuu. apa-apa pun kitorang happy buat kerja tuuu! bak kata WONDERPETS, apa yang penting? KERJASAMA! :)


sekian, wassalam.
                                                                                                                                  writer,
                                                                                                                            (nurul syuhada)

No comments:

Post a Comment