JellyPages.com

Friday, February 25, 2011

khairul fahmi che mat junior :)

okayy hari ni aku nak update pasal tettttttttttttttttttt  ** KFCM juniorr**  aww comel <3 :)
nahhhh ambil kauuu, aku kasi gambar adik sedara aku yang lagi cute+handsome+meletup gituu lagilagi dengan muka ngeng dia tuh comell :P sweet ohh ;) suka suka :* awwww dia sangat comel sumpah ohh aku cakap HAHAHAHAHA! jeng jeng nah aku dah snap gambar dia (curikcurik je) dia kedekut gambar! tak kasi ohh orang nak ambil gambar dia :D dah dah! aku dah ambil dah gambar kau dik adam oiii :P tak dapat kan nak buat apa heheheh :') padan muka kau dikk bluekk :P *gediknya* tak habishabis perkataan tu kankan? :D *eh sukahati i la, you sibuk apa?* ada aku kesah? :p fineeee tak nak cakap banyak dahh korang tengok je gambar KFCM junior aku nihh yang dah siap di edit :)

finee aku tahu tak lawaa kan? =.= 

fineeeeeeee! comel tak dia? comel kan comel kan? hahahaha aku dah cakap kalau korang jumpa dia depandepan lagiii la siap cakap *dik, besar nanti masuk minang akak tauu* tu aku curik ayat kak miza tuu :p tak pe laaa pinjam jek :D jangan marah ek? :)) awww bila dia senyum perghhhh HANDSOME :* rasa macam nak cium jek dia tuuu geram ohh! okay sabar syuhada sabar :p last, sayang kau la adam . si comel nii geram aku =.=  (berapa kali nak ulang?)  ;p

bye bye :*


No comments:

Post a Comment